Even een kort voorstelrondje: mijn naam is Björn Six. Sinds 2000 werkzaam (binnen het MKB) en sinds 2008 met passie als zelfstandig ondernemer. Ik heb sindsdien mooie wedstrijden gewonnen, echter ook wedstrijden verloren. Ik weet als werknemer én dankzij alle ervaringen als ondernemer hoe het MKB denkt en handelt. Daarnaast heb ik in de vorm van NIMA-A, B én C ook de juiste theoretische (marketing)bagage. Het MKB heeft geen oneindige budgetten en denkt goed na over elke euro die wordt uitgegeven aan verandering, groei en/of marketing. Ik snap dat vanuit theoretisch kader en de praktijk als geen ander en kan daardoor veel waarde toevoegen aan midden-klein-bedrijven.

Verwacht geen ingewikkelde modellen, dikke rapporten en zwaar marketing-jargon. Nee, in heldere 'Jip & Janneke taal' gaan we, dus vooral samen, aan de slag. Verdien je over 3 jaar nog wel geld? Wie is je klant? Hoe bereik je die? Welke belofte maak je echt waar? De antwoorden op deze vragen creëren duurzaam concurrentievoordeel en daarmee continuïteit.


Björn (1982) is als één van de weinigen in 2015 binnen 12 maanden NIMA-C afgestudeerd. Hij was de eerste in Nederland die een strategisch NIMA-C plan schreef op basis van het business model canvas én waarde propositie canvas van Alex Osterwalder. Björn is tevens mede-eigenaar van strategisch adviesbureau De 4 Daltons, coach & docent voor startende ondernemers en heeft al meer dan 16 jaar een passie voor (maat)pakken.


Ook mooi om eens te bezoeken:

De 4 Daltons, strategisch advies in 1 dag met waardebepaling achteraf

De 4 Daltons, strategisch advies in 1 dag met waardebepaling achteraf

AnnTac, zelflerend online archief (document management software)

Mr. Six made to measure, maatpakken in zijn puurste vorm

Mr. Six made to measure, maatpakken in zijn puurste vorm